tirsdag den 6. december 2011

What I want for christmas


Hey alle sammen, jeg håber i nyder decemberen, selvom der ikke har været så meget sne. lidt trist for jeg elsker sne i december måneden OG SÅ SKAL DET OGSÅ BARE STOPPE!! Men det gør det så for det meste desværre ikke, øv.
Men nu til hvad indlægget skal handle om! Hvad jeg ønsker mig til juuuuuul, jeg har sååå mange ønsker så jeg viser jer kun nogle af dem.. Nogle af tingene er i den dyre ende, og det får jeg self. nok ikke, men man kan altid ønske sig det alligevel hæhæ.  


Jakke fra Alexander Mcqueen.
Taske fra Mulberry.

                         

Sublime De Chanel mascara fra Chanel.

Top fra Alexander Wang.

Sneakers fra Vans.

Moisture Surge fra clinique.

Vinterjakke fra Acne.

 Sko fra New Balance.
















Støvler fra UGG.




Jump In fra Onepiece.


Ingen kommentarer: