lørdag den 17. december 2011

Byeeeeen

Yir! Igår var en stressende men virkelig god dag! Fik fri fra skole kl 11 og tog derefter til Hørsholm midtpunkt med sofia, skulle nemlig lige ned og købe nogle småting i Matas som de self ikke havde.. Så jeg tog til Hillerød med min mor og fik købt det der, og smuttede også lige ind og sagde Hej til min bedste far.
Lige så snart jeg kom hjem havde jeg drøn travlt! Jeg havde kun en time til at gå i bad ligge makeup lave mad osv, og så afsted til julefrokost hos Frederikke, sammen med tøserne, det var rigtig hyggeligt, og masser lækker mad! Men jeg skulle hurtig hjem igen og ses med Katrine fordi vi skulle følges i byen, så vi lavede drinks og drak en masse asti, og så tog vi afsted. Det var en rigtig sjov nat, mest turen hjem haha!
Men ihvertfald... Så kommer amalie mus snart, også tager vi til fest hos Caroline.
Og så tager vi til Kbh i morgen tidlig!
Så kys kys :*

Ingen kommentarer: