fredag den 2. marts 2012

Mine planer for denne uge.

Hey bloooooggen.
Idag er det fredag, og jeg skal bare slappe af, holder en pause fra byen og fest i et stykke tid, synes ikke rigtig jeg har lyst, vil hellere være frisk dagen efter.. og ja i kender vel til det?
Jeg har brugt alle de her dage på at lave min spansk caseprøve, jeg vil rigtig gerne gøre det godt! Og vi har haft fri siden onsdag, så det har været skønt at have god tid til det!
Så......
I morgen skal jeg ind og mødes med Amalie i København og så skal vi til et make-up kursus hos Mac, bliver rigtig spændende, glæder mig! Jeg overvejer også at tage ind og købe de Ray-ban briller jeg har tænkt så længe på, men har været lidt i tvivl om det skal være Clubmaster, eller Wayfarer?? åårh dilemma..
Og på Mandag skal jeg som sagt til mundligt prøve i spansk, og jeg er virkelig nervøs, men jeg føler jeg har styr på det, så jeg håber det kommer til at gå sådan nogenlunde!
Og Tirsdag har min mor spurgt om jeg vil med en tur til kbh og spise på lagkagehuset, og så skal jeg ind og se på et par new balance sko. Og så har jeg fri fra skole resten af dagene!! Så det er skøøøøøønt.
Og btw. prøv at overvej hvor lækkert vejret er, man bliver total glad, endelig kan man begynde at mærke at det går "den rigtige vej" hæhæ.
kæmpe kys herfra, see your! :)

Ingen kommentarer: