torsdag den 9. februar 2012

my day + new

Hey!
Wuuuuhuu vi har fået vores midlertidlig standpunkt karakter at vide idag i spansk, og jeg ligger på et 10 tal! Er rimelig stolt når man tænker over at det er i spansk! Men synes også at jeg gør en god indsats for det. Efter skole (fik fri kl. 11) tog Sabrina og jeg op og spiste mad i Fredensborg, også videre hjem til mig og hyggede os med for lækker til love, just gonna love that program!
Og så var min nye Acne kjole kommet hjem...... Men! Farven var ikke den jeg forventede, den så sort ud på billedet, men i virkeligheden var den bordeaux rød, virkelig flot! Men den passede mig ikke så godt i den farve, så jeg sender den tilbage og køber en ny RIGTIG flot kjole som jeg lige vil vise jer nedeunder her ..
Alt i alt en dejlig dag. Jeg håber i har det rigtig godt derude!
Kæmpe kys!
(den til venstre er den jeg vil bestille og den anden er den jeg lige har fået, men sender tilbage!)

Ingen kommentarer: