lørdag den 25. februar 2012


Hey venner!
Er lige kommet hjem fra Cecilie, hun holdte nemlig fødselsdag. Jeg var dog nød til at tage tidlig hjem pga. at jeg er alene hjemme og bus osv går ikke så sent.. Så det var rigtig trist! :(
Og tænk at jeg bor i hørsholm og kunne ikke finde ud af hvor fanden Vedbæk lå.... Fandt det heldigvis haha, tog kun lige en time at komme derhen.
Vi fik lækker sushi og skøn dessert med hvid chokolade mousse, kage og jordbær.
Igår var Høegh hjemme hos mig, skulle lige udnytte at min mor ikke er hjemme hæhæ.. Så vi lavede mad og drak noget asti og smoothies. Høegh tog hjem kl 23, og så var jeg helt alene hjemme, ret scary, men det gik nu fint nok. Nu venter jeg bare på at min mor kommer hjem her kl 2, så jeg smutter igen.
Btw. håber jeg at i har det godt og har nydt weekenden, kys.

(Billederne er fra lige inden jeg tog hjemme fra idag)

Ingen kommentarer: