lørdag den 4. februar 2012

Balenciaga

..


Lige for tiden er jeg helt vild med Balenciaga, jeg elsker detaljen med de "nitte" agtige ting som er på mange af deres kollektioner! Er i enige? :-)
Puha det er ikke meget jeg får blogget for tiden, det er jeg rigtig ked af! Men jeg synes ikke at der har sket de mest spændende ting fortiden, igår var jeg til fødselsdag hos Mari, og videre i byen. Dog brugte jeg alt min tid på at stå i garderupen fordi min ene sko var blevet væk! Super fedt... Plus mine numre til mine ting var også blevet væk.. OG mine veninder var OGSÅ blevet væk... Så jeg stod der hele aftenen og kede mig. Fandt dog heldigvis min sko til sidst, blev lykkelig! Ville ikke kunne leve uden mine converse. 
Så idag har jeg slappet af, og været ude og nusse med mine heste, det er bare virkelig virkelig koldt! Men jeg synes det er dejligt at få noget helt frisk luft efter en druk tur ;-) 
Håber i har haft en god fredag og skøn lørdag indtil videre!

Ingen kommentarer: