mandag den 16. januar 2012

want

7 want




Want want want want want, SÅ fede ting synes jeg, ISÆR Alexander Mcqueen tørklædet, jeg er helt syg med den designer altså!
Og så er der en pung som jeg er ved at spare op til fra Michael Kors, rigtig rigtig lækker! Minder meget om den fra marc jacobs, bare lidt billigere, så jeg tænker at jeg hellere vil købe den istedet. Og da min pung er lige ved at falde fra hinanden kan det ikke gå for hurtigt med at spare op hæhæ.
Og så er der en olie fra Bobbi Brown, som man bruger når man tager sol. Men den er nok mest til sommer, så den venter jeg lidt med at investere i.
Next er der en parfume fra Estée Lauder. Og et rigtig flot Iphone cover fra et mærke jeg ikke lige kan huske...
Og en bronzer fra H&M som er noget alle piger har, eller brude have, den er rigtig fin :-)
Og til sidst bare et billede af nogle søde negle!

Og SUPRISE jeg skal alligevel ikke til sverige i morgen. Det er femte gang vi rykker det, MEN på Onsdag tager vi derhen! Jeg kan ikke vente!

Kender i det at man har sovet om dagen, også kan man slet ikke falde i søvn om aftenen? ååårh sådan har jeg det nu, hader det... Men jeg vil prøve at se om jeg kan sove, skal jo tideligt op og have bodycare timer. Sooo good night sweeties.

Ingen kommentarer: