onsdag den 4. januar 2012

Origins hårkur + dagens aktiviteter

Hej blooooggen
Idag stod jeg tidligt op og tog i skole, det var ikke rigtig så spændende, men hyggeligt nok. Var også lige nede i byen for at lede efter en "hestehale ring", men de var desværre allerede udsolgt, så det var virkelig irriterende! Men heldigvis skulle Signe og Katrine til Hillerød, så de ville lige se om de kunne finde en, og de fandt den!!!! Så det er jeg sååååå glad for, glæder til at sætte håret op i den i morgen :)
Da jeg kom hjem skulle jeg skynde mig hen til lægen, da jeg har været syg i meget lang tid nu, og har været hos vagtlægen, og almindelig læge rigtig mange gange, og der har jeg bare fået noget antibiotika, men det har ikke virket desværre :(
Og denne her læge halløj fandt ud af at jeg havde et eller andet i min trommehinde og hals, så jeg skal tage noget medicin i lang tid, og hvis det ikke virker skal jeg opereres! Med fuld narkose og det hele, puha troede ikke det var så slemt, håber medicinen virker!!!
Når men efter det tog jeg ned i Hørsholm midtpunkt og købte noget hår kur som skulle være rigtig god.
Jeg har lige siddet med den i håret i en halv time, og har nu vasket det ud, og det virker som om det har virket godt! Glæder mig til håret er tøreret, så jeg kan se det endelige resultat . Men nu vil jeg gå ned og spise, see your.

Ingen kommentarer: