tirsdag den 17. januar 2012

Fantastiske modeshows!


Nr. 1 er et modeshow fra Viktor&Rolf, som vi har haft lidt om på skolen. Jeg blev lidt grebet af den efter vi så videoen, synes det er utrolig at give sine modeller hjemle på? Så tænker man virkelig udover grænsen! Det er hammer fedt synes jeg! 

Nr. 2 er et modeshow af Alexander Mcqueen! Først vil jeg lige sige stakkels stakkels piger hvor må det være død svært at gå på de sko! I har nok set dem fra Lady Gaga's video "Bad Romance", helt crazy.. Ihvertfald var han en utrolig designer! Han er desværre død idag, i år 2010 mener jeg at det var? Man mener han hængte sig selv i sin lejlighed. Det er sådan en skam, for verden har nok aldrig har set noget ligende af det han har lavet? Det er vildt. En af mine absolut yndlings designere!


Nr. 3 er fra Victoria Secret fashion show, hvor Akon synger Angel, og det passer jo meget godt! Da nogle af modellerne bære vinger. Nok verdens smukkeste kvinder, hold op nogle kroppe! Har set den her video massere af gange, og får kuldegysninger hver gang.

Ingen kommentarer: