mandag den 9. januar 2012

Before I die


Der er efter hånden virkelig mange bloggere der ligger disse billeder ud, så nu tænkte jeg at jeg også ville gøre det, og dele nogle af de ting man bare skal og drømmer om at opleve her i livet.
Idag har jeg bare været i skole, vi skulle bare have en voks behandler og en frisør ud på skolen og lære os hvordan vi voksede ben og arme, så det var meget sjovt. Det skal vi iøvrigt igen i morgen, og så kommer der en dame fra Loreal og skal snakkede med os. Og onsdag skal jeg til Caseprøve i Bodycare, og jeg håber på det bedste! Så kryds fingre for mig hihi.
Ellers har idag ikke været helt så spændende som den kunne have været, synes jeg er lidt træt for tiden, og har egentlig bare lyst til at sove når jeg kommer hjem? Men sådan er der vel mange der har det tror jeg. Når dagene er så triste og grå, er der jo intet at lave.
Imorgen skal jeg dog i biografen med Katrine og se scoreturen, det glæder jeg mig rigtig meget til! Tror det er en rigtig sjov film, men nu får vi af se.

Sov godt sødeste læsere, og drøm smukt.

Ingen kommentarer: