fredag den 13. januar 2012

Min første collage!

Så er jeg begyndt at lave collager! Synes selv det ser vildt fedt ud, og det er vildt nemt at lave faktisk.

Dem vil jeg lave en masse af engang imellem.
Og self. med tøj og billeder osv. jeg synes ser godt ud.
Men idag har jeg fået fri fra skole fordi de andre i min klasse skal til prøve (jeg har været oppe, wee) så jeg har intet lavet idag, kun ryddet op på mit værelse og vasket gulv.
Imorgen skal jeg måske til Sverige og hente min hest sammen med min mor, savner ham helt enormt, så det glæder jeg mig til!!
Min mor skylder mig en helt masse penge, så hun har lovet at købe en læder jakke fra Acne til mig i morgen, har ønket mig den i 100 år og nu er den på tilbud! Så jeg er nød til at have den.
Men lige nu er jeg simpelthen så træt, så jeg smutter. Godnat, og sov goooodt. Kisses <3

(Nedenunder kan i se hvor i kan købe tingene! Og hvad de koster!)



2































Miss Selfridge printed tank top
£24 - missselfridge.com

Vince Camuto grey coat
$189 - vincecamuto.com

TopShop skinny leg jeans
£38 - topshop.com

Fiorentini and baker boots
565 CAD - gravitypope.com

Mulberry satchel handbag
$1,000 - net-a-porter.com

Ingen kommentarer: