lørdag den 31. december 2011

Så er det jo nytår!? :o

WOOOOOOP det er nytår manner!
Har lige været til frisøren og fået klippet spidser, og nu er det så lækkert! og ikke mindst sund igen! åååårh elsker følelsen!
Men snart kommer min søde Riis og så skal vi bare lige chille lidt, og så begynder vi nok allerede at gøre lidt klar til i aften, i ved neglelak osv osv.
Først skal vi hen til nogle af mine gamle veninder og deres forældre, og søskende, og så skal vi spise en masse lækker mad. Så det bliver rigtig hyggeligt, og vi opvarmer nok også lidt der inden vi tager hen til Sofie og Sandra, som holder fæææææst, der kommer rigtig mange! Bliver awesome.

Og ligger nok et billede ind af min kjole senere, er lidt i et dilemma om hvad jeg skal tage på.. hmmm sort lang Acne kjole, eller grå kort silke kjole med huller i ærmerne? .. når det finder jeg vel ud af, ihvertfald så tager jeg mine brune Jeffrey Cambell stilletter på! Og løst hår.
Så alt i alt GLÆDER JEG MIG.
jeg håber i ALLE får et helt fantastisk 2012! Og har haft et godt 2011, det har jeg ihvertfald, med både opture og nedture, har fået nye søde og vidunderlige venner og veninder, startet på ny uddannelse, gået ud af folkeskolen, og mange mange flere fede oplevelser! Og det nye år bliver GODT kan jeg mærke!
Men venner, i må have den bedste aften! Fyr den for gudsskyld af ;)
Ses i det nye år!


Ingen kommentarer: