onsdag den 28. december 2011

Nyt

Var lige inde og købe lidt ting med min mor -
Abercrombie hættetrøje
Jump in
Chanel puder + mascara
Og ting som ikke er på billedet, er 3 puder fra Day - Birger Mikkelsen, som jeg er så glad for!
Håber i nyder ferien, det gør jeg! Lige nu ligger jeg og ser film og drikker the med amalie, og vi skal bare slappe af og snakke i aften, altid så hyggeligt!
Også er det jo snart nytår!!!!!!! Looking forward! Jeg skal være sammen med Riis, også skal vi ud og spise hos nogle venner, også til nytårs fest hos Sofie og sandra, bliver en fantastisk aften, har også købt en smuk kjole som jeg nok skal huske at tage et billede af!
Rigtig god aften sødeste læsere, kys.

2 kommentarer:

Kathrine Emilie sagde ...

Den ser fed ud, den der Abercrombie hættetrøje :)

kathrine-emilie.blogspot.com

Thea Jørgensen sagde ...

Tusind tak skal du have! ja den er rigtig lækker, og blød! :D