torsdag den 13. oktober 2011

Det jeg har på idag..

Heeeeeeej! Ja, idag har været en skøn dag, er stadig lidt små syg, men fik alligevel slæbt mig op af sengen, og tog i zoologisk have med min søde mor! Det var så dejligt at gå rundt i det dejlige vejr og kigge på dyr, det var noget jeg gjorde meget som lille, men jeg elsker det stadig, man får sådan en ro i sindet og frisk luft i hovedet, det er dejligt! Og så bagefter kørte vi lige forbi Joe and the juice og spiste. Så det har været en rigtig god dag! Så her er et billede af hvad jeg havde på.. Ikke det bedste billede, men sådan tager mit webcam altså billeder, hehe..
Jeg har sorte træningsbukser på, som er sååååå bløde og dejlige, gad ikke have noget stramt og koldt på, når jeg bare skulle gå rundt derinde (;
En hvid Alis t-shirt, grå hættetrøje fra topshop, og stort sort halstørklæde, og sorte hunter gummistøvler, (som i så ikke kan se).
Jep, det var det fra idag!
kys


Ingen kommentarer: