fredag den 12. august 2011

Whats on my mind today.

Hej 
Hmm, jeg har godt nok haft lidt travlt her for tiden, fordi jeg har været sammen med folk hele tiden, men det er nu også rart! Og så er det virkelig skønt at jeg først skal starte i skole her på tirsdag, så jeg nyder det inden det er forbi med at sove længe osv!
Så idag har Riis været hjemme hos mig, men hun er lige taget hjem fordi hun skal pakke nogen ting, men hun kommer her igen i aften, og så skal vi hen til amalie og hygge med en masse venner, og så tror jeg måske vi tager videre i byen.. Ved bare ikke rigtig om jeg gider, synes det er begyndt at blive lidt kedeligt, men ihvertfald så kan vi altid tage hjem, hvis der er virkelig kedeligt..
Men lige nu ligger jeg i min seng og tænker og tænker.. Synes der er mange ting der fylder i mit hoved lige nu, ikke dårlige ting! Tværtimod er det gode ting, men stadig.. er jeg som altid lidt forvirret over hvad der skal ske fra nu af og frem.. Jeg tror bare man skal tage én dag af gangen, og tage tingene som de kommer. Men jeg håber i nyder dagen, see your.

Ingen kommentarer: