tirsdag den 16. august 2011

Uheldig og dog heldig.

Hej søde mennesker. Idag har været en frygtelig dag! Lang historie.. Også har jeg gået et par dage med FRYGTELIGT ondt i halsen, så jeg tog til lægen her i aftes, og de sagde jeg havde halsbetændelse, super fedt.. Og måske at jeg har kyssesyge, men det finder jeg ud af om 2 dage, så nu skal jeg bare blive hjemme fra skole et par dage. Og så væltede jeg på min knallert og har fået en masse blå mærker og smadret mobil. plus jeg har brændt mig på glatte jernet IGEN, det samme sted som her den anden dag.. Så det går jo suuuuuper godt. :(

Men det gode er! At jeg var ude og shoppe med Katrine i mandags i kbh, og købe en masse ting, bla. et til par nye Jeffrey cambell sko, halsterklæde og trøje fra pieces, t-shirt fra urban outfitters, en masse skjorter fra H&M samt en strik trøje, og undertøj. sorte "ankel" Converse. Taske til min macbook. Også sluttede vi af med at spise på Joe And The Juice. Så det var rigtig dejligt !!

Kan være jeg ligger billeder ud i morgen :)
kyys

Ingen kommentarer: