mandag den 8. august 2011

Idag ♥

Hallo every body.
Idag sker der ikke så meget, andet end at vejret er helt sygt.. I morges kørte jeg Katrine og Amalie hjem, og  bagefter tog jeg lige et smut til Hørsholm, fordi jeg skulle købe lidt fra matas, købte en mascara (den hvor der er 2 i én) den er helt vildt god! Lånte nemlig Mari's også måtte jeg bare selv have en! Også købte jeg en foundation fra Clinique, og en lipgloss der buster læberne, håber den virker, så skal jeg nok fortælle jer det! ;)
Men i aften tror jeg at jeg skal være sammen med Høegh, nu rejser hun jo til Oure, så det bliver sidste gang jeg ser hende i lang tid! Virkelig trist, så.. Det bliver hyggeligt!

Men lige nu har jeg bare sådan rigtig "fridags tøj" på og ingen make-up, så det er dejligt bare at rende rundt og være grim med en knold. Men jeg tror lige jeg order mine negle og hænder så de ser lækre og rene ud. Elsker flotte fingre og hænder hehe.
Så jeg smutter! Ses 



Ingen kommentarer: