torsdag den 28. juli 2011

To day - And tomorrow

Hey Lovelies
Idag har været en dejlig dag! Stod dejligt tidligt op, gjorde mig klar, og tog afsted hen til Therese. Det var en lang tur i bil, men det var nu meget hyggeligt alligevel, jeg elsker at kigge på biler når vi kører, og jeg tror jeg så 5-6 Range Rover ååårh den er fantastisk den bil!
Da i ankom, gik Therese og jeg en tur ned til stranden, og tilbage igen, rigtig skønt med noget vind i håret osv..
Så da vi kom tilbage spiste vi frokost og senere aften mad i det dejlige vejr! Det regnede så godt nok da vi tog hjem, men wtf.


Imorgen er en dag jeg glæder mig rigtig meget til! Skal nemlig tidligt op, og til Hørsholm med min mor. Og derefter skal vi hente min nye knallert, den er super flot!! Bliver så fedt at jeg kan kører når jeg har lyst!
Også om aftenen holder Katrina noget "afskeds fest" halløj, så det bliver sjoooovt.
Men jeg vil gå i seng lige om lidt, sov rigtig godt!


OG NÅR JA!
Forresten har jeg forelsket mig fuldstændig i denne her Adax læder taske, men aarh den er dyr, og har en der ligner lidt .. But so what, jeg ville gerne have den i lys beige farvet.



Ingen kommentarer: