søndag den 17. juli 2011

Søndag

 HALLO SWEET'ER 
Ja... Idag har været en rimelig afslappet søndag indtil videre! Alle er lidt døde synes jeg?? Men jeg er sååååå frisk! Snart kommer Riis, og jeg tror bare at vi skal chille idag, der er en maaaasse vi skal snakke om, det er jo 100 år siden vi har set hinanden, så det bliver dejligt at se hendes smukke ansigt igen! 
Igår lavede jeg heller ikke rigtig så meget, var ude hos hestene, og solede mig. Og jeg var alene hjemme om aften, så jeg hyggede mig bare med tv, oreo, og te, jeg elsker aftner hvor man bare kan slappe af. Men jeg trænger nu også snart til at tage i byen!! Eller bare være sammen med en masse venner! 
Håber i alle har det godt! 
- knus 

Ret sødt tøj!! Lige min stil! Ville ønske jeg havde det.. Men viser det som lidt inspiration.

Ingen kommentarer: