lørdag den 16. juli 2011

SKØN uge!

Heeey søde søde læsere.
UNDSKYLD at jeg ikke har blogget i flere uger! Men jeg har simpelthen ikke haft tid, og så har min computer haft nogen tekniske problemer, men nu virker det lidt igen!
Siden jeg bloggede sidst har jeg købt en masse nyt, og oplevet en hel masse nye ting! Ved slet ikke hvor jeg skal starte. Men jeg kan jo starte med at fortælle hvad jeg har lavet i denne uge? I Mandags var jeg sammen med Amalie, og vi tog en tur til strøget og kiggede lidt på tøj, spiste chinaboxe, og bagefter tog vi i Tivoli, det var super fedt! Især fordi at vejret var helt perfekt, og det havde alt i alt bare været en perfekt dag, med en perfekt pige!
Og Tirsdagen chillede vi bare, Amalie og jeg. Og vi lavede lækker aftensmad, pasta med pesto, bacon, mocorella, tomater, og balsimico. Og min mor og hendes kæreste var i sommerhus, så vi havde det hele for os selv! rigtig skønt.. haha.
Og Onsdag, tog jeg til Kastrup lufthavn med Karo, og vi drak en kaffe på Starbucks, det smager simpelthen så godt! Det var det værd at tage hele vejen derind. Men så bagefter, tog vi til strøget og spiste Italiensk, og kiggede lidt på butikker. Vi var bla. inde i den nye CL butik, det var som at være i Hollywood når man trådte ind af døren! Jeg overvejer virkelig at købe et par sko derfra.. men det er jo sygt dyrt, så tror ikke lige jeg har råd desværre..
Men her er lidt billeder.







Nye shorts fra Urban Outfitters til 500 kr.      2 nye T-shirts, den ene er fra Urban Outfitters, og den anden er fra Weekday, og en læder pung også fra urban outfitters til kun 50 kr. og 3 designer Cola'er, som jeg bare har stående på mit værelse. 

Ingen kommentarer: