onsdag den 20. juli 2011

Hej igen..

Når... Idag har jeg ikke så meget at fortælle, for jeg har ikke lavet så meget desværre. Kl. halv 4 tog Elise og Riis hjem, vi havde været hjemme hos Arz igår, og sad bare udenfor med bål og skum fiduser, det var faktisk rigtig hyggeligt!! Så idag skal jeg gøre rent på mit værelse, og ordne stalden.. Super ufedt..
føler mig en smule trist idag... kender i ikke det med at føle sig svigtet, men man kan ikke finde ud af hvorfor.. har det lidt sådan, plus at alt bare er lidt trist her hjemme, nederen lige op til ens fødselsdag som er på fredag! Det glæder jeg mig så tilgengæld rigtig meget til! Mine dejlige veninder Riis og Elise og jeg tager på bakken, og bagefter ud og spiser, bliver så hyggeligt!
Men i hører mere til mig senere bicth'es.. See your ;)

Ingen kommentarer: