fredag den 1. juli 2011

Fedt outfit, mm.

Jeg synes at det her outfit er super fedt, det er enkelt men stadig flot! Elsker Chanel T-shirten og shortsne, det passer helt perfekt sammen. Og tasken er også rigtig lækker, elsker farven!



Men for at fortælle lidt om min dag.. Jeg tog igen til knallert undervisning kl 9, så inden da lukkede jeg hestene ud, og gjorde mig selv klar, men jeg orkede ikke tage make-up eller noget på, så tog bare afsted i en lang trøje og stramme bukser. Og jeg bestod, og fik det kører kort, så den 22/7 (min fødselsdag) kan jeg kører lige derhen hvor jeg har lyst til, weee!! Og ellers har jeg bare redet på Sævar, spist pasta med pesto, tomater, salat og drukket en smoothie. Og nu sidder jeg i min seng og venter på at Kristina kommer hjem til mig her senere, bliver hyggeligt! 
Håber at i har haft en dejlig dag, kys <3

Ingen kommentarer: