onsdag den 22. juni 2011

ENDELIG

Så er det idag at der er dimission på skolen, og så er jeg færdig med folkeskolen!! Weeee.. Jeg aner ikke hvad man skal til det, men det finder jeg vel ud af haha.
Jeg har ihvertfald fundet tøjet, jeg skal bare have en hvid buksedragt på, og beige stiletter, også løst hår og naturligt make-up. JEG GLÆDER MIG!!!
Og bagefter tager vi hen til Mette og fejre at vi er fuuuuuuucking færdige. Men det bliver også sørgeligt, for det er jo sidste gang vi allesammen er sammen, kommer til at savne den klasse så meget! Men jeg glæder mig også til at starte på nyt et andet sted, med nye mennesker og nye fede oplevelser, det bliver GREAT. Aj hvordan skal jeg klarer min hverdag uden Riis og Elise, det bliver nok aldrig det samme uden dem. :(

1 kommentar:

Karoline riis sagde ...

Jeg kommer til at savne dig og Leslie så meget :(
Jeg kommer hjem til jer, så meget som muligt. OG SÅ FYRE VI DEN AF!

I aften skal vi give den så grande meget gas!