tirsdag den 14. juni 2011

Alle dage kan ikke være lige gode

Lige nu ligger jeg i min seng, og ser dagens mand, imens jeg ligger og tænker tingene godt igennem.. Jeg har lige snakket lang tid i telefon med Julle, og jeg er ved at tage et stort valg! Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. Men jeg ved at hvis jeg siger ja det til det tilbud jeg har fået, vil jeg få en kæmpe oplevelse, men jeg må sige farvel til noget af det, der betyder allermest for mig... Men sådan er livet nogen gange, man er nød til at gøre det, der bedst for en selv, men samtidig vil det også gavne en fantastisk veninde.
Men ja.... that's life ..
Skal iøvrigt op i dansk i morgen, bare dræb mig tak..

2 kommentarer:

Katrine Søndergaard sagde ...

hvad har du så valgt? :)

Thea Jørgensen sagde ...

jeg er ikke helt sikker endnu, men jeg tror at jeg gør det! Kan desværre ikke sige hvad det er endnu, men det kommer <3